Alla inlägg den 3 november 2012

Av Jaqueline Jallow - 3 november 2012 23:18

Och hej, säger jag gott folk. Men även godnatt :I Och i övermorgon är det (ÄNTLIGEN !!!! :D) Skola som gäller :) Fast det tycker nog inte alla heller för den delen :/ Men aja, har ont i halsen. Jag börjar nog bli förkyld ? Men, seriöst. Jag ska dra och ragga sängen nu. Så ni får ursäkta mej ! ^^

Bilder ? Check !



Pretty Icons Pretty Icons Pretty Icons Pretty Icons 

Pretty Icons Pretty Icons

Pretty Icons

Av Jaqueline Jallow - 3 november 2012 16:35

Goddkväll ! :)


Här är jag igen. En helt vanlig dag, med bara 2 dagar kvar tills skolan börjar igen :) Jag tycker det ska bli kul ändå ^^ För man kan säga att jag längtar till skolan faktiskt :I Fast ändå inte :/ Jag hade tänkt hänga med några utav mina kompisar från Nossebro detta förfärliga skitväder lovet. Och nu är det bara en dag kvar. Fy, Farao. Aaja, så var det med det då. Det kommer antagligen bara en massa skitsnack ur min mun. 


By The Way, så lyssnar jag på en viss låt vid namn: Mistletoe. Det kanske bara är jag som gör det ? Hahah ;)

Men jag saknar, Nej, LÄNGTAR tills det blir Jul. >u< Då man får käka mängder med knäck, Julskinka, Regnbågslax m.m ^^ Världens bästa högtid faktiskt, om du frågar mig :) Eller nä ? Efter Födelsedagar förstås :) ÅÅÅÅÅHHHHH, GUD !!! Snart är jag 15 tralalalala xd Och då får jag (antagligen -.-") mitt bankkort(eller nu vad det heter ! ) oh får ÄNTLIGEN köpa energidryck själv :D TROLOLOLOLO XD Nä, nu ska jag antagligen också göra en vlogg och bjuda på lite bilder också ;)

Hejdå !  

Pretty Icons

Presentation


Tjobre !

Mitt namn är Jauqeline, och är 14 bast. Kommer skriva om vad som är sämst,bäst och allt däremellan. Konichiwa !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards