Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Godnatt,världen? OHJA ZxZ

Av Jaqueline Jallow - 6 november 2012 23:27

Nu är jag för trött för att säga hej ,och jag är typ sjuk, deppad,nere och ledsen. Det har vart en sådan dag idag nämligen :I nu är jag jättevarm.

Men jag ska iallafall berätta om dagen i dag. I ord . Som man brukar göra i en blogg ....men aa.

Som sagt så var jag,syrran Fflfbwfk och Enskskdlf på Oden i dag i Trollhättan (för det är där vi bor) och hade det skoj, tills jag skulle cykla iväg för att spela lite på min vio-violin ^^ och ÄNTLIGEN få den stämd. :D XD på N3 såklart då. Och det regnade och jag fick det i fejjan osv osv. Och när jag var färdig tänkte jag att jag kanske skulle hinna tillbaka innan alla skulle hem, men nää, för när man ser på klockan, är den redan 5 över halv 7, jag börjar spela klockan prick 6 och Ejdkdkdkfbd skulle hem HALV 7. Så jag var typ: "Nää, är du seriös nu, klocka på väggen där ?" Så jag skyndar mig hem på cykel och undrar på vägen om jag ska ringa, men icke. Och när jag kommit hem krånglar låset, och jag får stå där ett par decennium. Och när jag kommer upp de tre fula, skittrapperna, och kommer in i dörren och in i den varma, torra lägenheten (ååh, Vad härligt det var, skall jag säga dej ^^ X) ), är det första jag frågar såklart : "Mamma, är Andofiejfp hemma ?" Svaret blir det överraskande (lite ironi här ! Heter det förresten så ? :o :/ ),: "Ja, det är hon."

Så det här har vart min dag. Och jag säger nu dessa magic words, 'Nighty, Folk's ' ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jaqueline Jallow - 21 november 2012 16:14

Hej, allesammans ! Jo, det vart såhär , att igår, så skulle jag på bio med Fbdkdldk och några andra, och vi skulle se Breaking Dawn part 2. Men när vi hade satt oss i ordning och så, så kom en gubbe såhära och skulle kolla efter folk som var under...

Av Jaqueline Jallow - 19 november 2012 19:50

Tjänare snyggisar och fulisar ! :) Här sitter jag och ominstallerar Google Chrome, för det blev någon jävla skit på den :I jag hatar bär det blir såna här "gratis grejjer" uppe vid adress sökningen typ ! :@ det är så jävla irriterande ! Men ve...

Av Jaqueline Jallow - 18 november 2012 16:40

Hallo , Estland ! ;P Idag har jag gjort lite utav varje, jag. ^^ bland annat längtat så himla mycket tills på tisdag då jag ska se Breaking Dawn med Felicia och några mer + syrran förstås :D det ska bli så jävla sköjj ! Sen har jag typ bara s...

Av Jaqueline Jallow - 18 november 2012 01:00

Jag tror jag gör det där Godnatt inlägget nu, för jag är dödstrött ! ZzZZZzZZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz, och bara så ni vet , så kan jag bara blogga när jag är hemma eller har tillgång till internet :/ Men vi tar det imorrn ! Godnatt då ! :) Sov gott och dr...

Av Jaqueline Jallow - 18 november 2012 00:48

Godkväll, alla ni där ute ! ??idag har jag väl haft det kul, och det är ju för att jag har vart borta i Lidköping på kalas hos min "bonus" brorsa, som har en son nämligen som fyllde år förra månaden XD . Så ja. Så det är bad jag har gjort halva dage...

Presentation


Tjobre !

Mitt namn är Jauqeline, och är 14 bast. Kommer skriva om vad som är sämst,bäst och allt däremellan. Konichiwa !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards