Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Baby, i Loved you first ! ;)

Av Jaqueline Jallow - 19 november 2012 19:50

Tjänare snyggisar och fulisar ! :)

Här sitter jag och ominstallerar Google Chrome, för det blev någon jävla skit på den :I jag hatar bär det blir såna här "gratis grejjer" uppe vid adress sökningen typ ! :@ det är så jävla irriterande !

Men vet ni vad ?!

IMORGON SKA JAG SE BREAKING DAWN MED FJDDKISID + några mer ! :D DET KOMMER BLI SKITKUL ! :D

Och idag har det vart kul i skolan. Kan man väl säga :I
Men jo, det har det visst ;) och jag gick till bibblan idag som vart sagt igår, och jag lämnade...få se nu ? TRE BÖCKER, SOM INTE VAR SAGT :D <---- (ska föreställa ett typiskt William spetz Smile !:I)

Så, men ja. Det har varit en komisk dag egentligen då. AA, DET HAR DET ! :O

Heheheh, men nu ska inte jag tag upp eran värdefulla tid, genom att trycka ner en massa snack från min mun in i era munnar, nej ! Nu går vi allt synas senare, HEJDÅ !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jaqueline Jallow - 21 november 2012 16:14

Hej, allesammans ! Jo, det vart såhär , att igår, så skulle jag på bio med Fbdkdldk och några andra, och vi skulle se Breaking Dawn part 2. Men när vi hade satt oss i ordning och så, så kom en gubbe såhära och skulle kolla efter folk som var under...

Av Jaqueline Jallow - 18 november 2012 16:40

Hallo , Estland ! ;P Idag har jag gjort lite utav varje, jag. ^^ bland annat längtat så himla mycket tills på tisdag då jag ska se Breaking Dawn med Felicia och några mer + syrran förstås :D det ska bli så jävla sköjj ! Sen har jag typ bara s...

Av Jaqueline Jallow - 18 november 2012 01:00

Jag tror jag gör det där Godnatt inlägget nu, för jag är dödstrött ! ZzZZZzZZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz, och bara så ni vet , så kan jag bara blogga när jag är hemma eller har tillgång till internet :/ Men vi tar det imorrn ! Godnatt då ! :) Sov gott och dr...

Av Jaqueline Jallow - 18 november 2012 00:48

Godkväll, alla ni där ute ! ??idag har jag väl haft det kul, och det är ju för att jag har vart borta i Lidköping på kalas hos min "bonus" brorsa, som har en son nämligen som fyllde år förra månaden XD . Så ja. Så det är bad jag har gjort halva dage...

Av Jaqueline Jallow - 16 november 2012 23:51

Jag säger bara en sak: Godnatt ?! ZzZzZz

Presentation


Tjobre !

Mitt namn är Jauqeline, och är 14 bast. Kommer skriva om vad som är sämst,bäst och allt däremellan. Konichiwa !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards