Alla inlägg den 21 november 2012

Av Jaqueline Jallow - 21 november 2012 16:14

Hej, allesammans !

Jo, det vart såhär , att igår, så skulle jag på bio med Fbdkdldk och några andra, och vi skulle se Breaking Dawn part 2. Men när vi hade satt oss i ordning och så, så kom en gubbe såhära och skulle kolla efter folk som var under 15, så han kollade ut i publikhavet och fick syn på oss på främsta raden och gick fram och sa: "Ni får inte se denna film, för ni är inte 15 år." Och självklart ville vi ju se denna film så gärna, så vi sa ju att vi var 15, och då frågade han om vi hade legitimation, och Fjdkd sa att hon glömt sitt hemma, och jag och syrran sa att vi hade beställt fast dom kommer nästa vecka, men nä, det skiter han i och riktigt Putter ut oss därifrån. Och då börjar typ alla vi gråta jättemycket och liksom argumentera emot han eller nu vad man ska säga och där satt vi i ungefär en halvtimma eller något. Sedan satt vi och väntade på att få se en annan film istället för den, och medans vi sitter där och jag går på toa, så kommer det fram en tant och frågar hur det är, och sedan börjar hon attackera dem med ord om att "det finns en anledning till det" osv. Men när vi gick på den andra bion istället, vi kollade nämligen på Skyfall, och sett klart den, tyckte jag faktiskt att den verkar hemskare Twilight. På Skyfall var det nämligen 11 års gräns, ni som inte vet det.

Men det blev bra till slut, och imorgon ska vi para mammas hamster Kurtan och Fkdkdld hamster Matilda :D så vi får hoppas det blir bra! Men nu vet ni också anledningen till varför jag inte bloggade igår :')

Snacka om Skratt, Svett och Tårar igår :I

Men som sagt, så blev det ju bra tillslut ;)

Hejdå, så länge ! :)

Presentation


Tjobre !

Mitt namn är Jauqeline, och är 14 bast. Kommer skriva om vad som är sämst,bäst och allt däremellan. Konichiwa !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards